جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده sms faz bala narahat

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



کاش می دانستی که

جهانم بی تو الف ندارد !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



قدش به عشق نمی رسید

 غرورم را زیر پا گذاشت تا برسد



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



لعنت به همه قانون های دنیا

که در آن شکستنِ دل پیگرد قانونی ندارد



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم

 نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه

 نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

 گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



دلم از نبودنت پر است

 آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



قبول که ما دو خط موازی هیچ گاه به همدیگر نمی رسیم !

ولی فقط کمی فاصله را کمتر کن

 می خواهم بهتر ببینمت !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



از این آمد و رفت های مکرر دلم گرفته

یا نیا یا نرو !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



هر که به من می رسد

 بوی قفس می دهد

 جز تو که پر می دهی تا بپرانی مرا



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat



دلم می خواهد

در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !



اس ام اس فاز بالا و ناراحت کننده
sms faz bala narahat
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد