جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز sms asheghane paeez

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر من دوست دارمت

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را به دست خودت می سپارمت



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ

و من آرزومند آرزوهایت



اس ام
اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

ونه زمستان با هیچ اسفندی

اندازه پاییز به مذاق خیابان ها خوش نیامد

پـائیز مــهری داشـت کـه بـــَر دل هـر خیـابان مـی نشست



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی

فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم

 برای من که دلم چون غروب پاییز است

صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



یک پنجره از ابر بهارم لبریز

 لبریزتر از غم غروب پاییز

 در محکمه ام نوشت دنیا روزی

 تبعید به غربت جنوب پاییز



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



بیا ای همنشین سرد پاییز

 به آواهای شب هایم درآمیز

بیا ای رنگ مهتاب بلورین

 تو شعری تازه در من برانگیز



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



آغاز فصل حساسیت، عطسه، آویزانی دماغ

یادآوری وحشت از شروع درس و مشق، آنفولانزا، پنی‌سیلین

خاطراتی که باید فراموش شود و نمی‌شود، فکر، خیال

و هزاران پدیده‌ی قشنگ دیگر مبارک باد



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



برگ های پاییزی

سرشار از شعور ِ درخت اند

و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند

درد ِ پاییز ،درد ِ  دانستن است



اس ام
اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



بهترین قسمته پاییزو زمستون

بیرون آوردن لباسای گرم و پیدا کردن پول از توی جیباشونه !



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez



براى همه پاییز با مهر شروع میشه

اما پاییز زندگى من

جایى شروع شد که مهر تو تموم شد



اس ام اس عاشقانه های پاییز برگ ریز
sms asheghane paeez
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد