جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مشتی عاشقانه sms mashti love

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست

 حتی سیلاب فراموشی ها



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



به آن لبخندت که چون لبخند گل هاست

 به رخسارت که چون مهتاب زیباست

به گل های بهار عشق و مستی

 به قرآنی که آن را می پرستی

قسم ای نازنین تا زنده ام

 تو را من دوست دارم م یپرستم



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



می گن به یاد یکی بخوابی ، خوابشو می بینی

 می میرم برات تا همیشه ببینمت



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یاد آور دوستی ها و رفاقت ها باش

امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد . . .



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



قسم به عشق پروانه که وجودش را در راه عشق می سوزاند

و قسم به شمعی که تا سردی عشق می سوزد و ناله اش بر نمی خیزد



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



دل به عشق خدای یکتا ده

 قطره را رهی به دریا ده

تا نماند ز عاشقان اثری

خاک مجنون به آب لیلا ده



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

 ولی بی دوست می میرم در این مرداب تنهایی



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد

ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



استاد کائنات که این کارخانه ساخت

مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love



فارسی : دوست دارم

انگلیسی: i love you

عربی: احبک

ترکی: senis evar youroum

آلمان: ichie bed

بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه !



اس ام اس مشتی عاشقانه
sms mashti love
نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن دوستی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:29 ب.ظ

ســــــــــلام عزیز...
سایتتون حــــــــــرف نداشت..
دست خوش مشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد