جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حس درد و غم sms hese dard qam

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



دلربایانه دگر بر سر ناز آمده ای

از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای ؟



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



تو بی من تنگدل من بی تو دل تنگ

جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد

به خورشیدش بماند داغ این ننگ



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت

گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟

گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو

آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست

تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل

در دامنش آویز که با وی خبری است



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



از خرابی می گذشتم، منزلم آمد به یاد

دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



دانستی اگر سوز شبانروز مرا

دامن نزدی آتش جانسوز مرا

از خنده دیروز حکایت چه کنی

بازآی و ببین گریه امروز مرا




اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد

 ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی

 از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



ناصحا، بیهوده می گویی که دل بردار از او

من به فرمان دلم، کی دل به فرمان من است ؟



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



گفتم دل و جان در سر کارت کردم

 هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟

آن من بودم که گرفتارت کردم

عطار



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam



سال ها شد که رخ زرد مرا دوست ندید

بس که خون جگر از  دیده روان است مرا



اس ام اس حس درد و غم
sms hese dard qam
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد