جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رنجور و غمگین sms ranjoor qamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست

دیرگاهی ست کزین جام هلالی مستم

حافظ



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش

به که گویم من دلسوخته درد دل خویش



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هر دو را با هم شکستی



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



غم ساخت کار دل

 ز نوا می توان شناخت

 ظرف شکسته را

ز صدا می توان شناخت



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را

 مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او

 انتقام از من کشید آخر جدایی های او



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

آنچه البته بجایی نرسد فریاد است



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت

کاش می گفتند در این ره چه بر لیلا گذشت


اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin



از بس که شکسته، باز بستم توبه

فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

و امروز بساغری شکستم، توبه



اس ام اس رنجور و غمگین
sms ranjoor qamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد