جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبای غمگین sms ziba qamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



خال مشکین، لب نوشین، بر سیمین، خط سبز

آنچه اسباب نکوئیست مهیاست ترا

نازنینا به گل و سنبل و سرو و مه و مهر

ناز کن ناز که دست از همه بالاست تر



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



یک شب خیال چشم تو دیدیم به خواب

ز آن شب دگر به چشم ندیدیم خواب را



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



گفتمش: زیباترین لبخند چیست؟

گفت: لبخندی که عشق سربلند

وقت مردن بر لب مردان نشاند



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه

 اولش قشنگ و بعدش همه گریه زاریه

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن

 چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم

پروردگارا

به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



یاد آن دوران همیشه خوش باد

 نمی دانم چرا مرا بردی از یاد

الان هرجا هستی با هرکه هستی

 آرزو دارم که همیشه باشی شاد



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



آدما عادت دارن از هم دیگه بت بسازن

 راه صد ساله رو یک ساعته چهار نعل بتازن

وقتی که قدیمی شد بگن دیگه خسته شدن

بگن این کهنه شده به اون یکی دل ببازن



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



همیشه آتش عشق را اشک خاموش می کند

 چه راحت معشوق عاشقش را فراموش می کند



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



به لب هایم مزن قفل خاموشی

 که در دل قصه ای نا گفته دارم

ز پایم باز کن این بند گران را

که از این سودا دلی آشفته دارم



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin



جان از سحره خسته ای دارم

 دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب

 دریاب کز غمت جان خسته ای دارم



اس ام اس زیبای غمگین
sms ziba qamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد