جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ویرانی و گریه دار sms virani gerye dar

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



غم دریا دلان را با که گوییم

کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست

چگونه دل از این دریا بشوییم



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



هیچکس ویرانی ام را حس نکرد

 وسعت تنهایی ام را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانی ام را حس نکرد

آنکه با آغاز من مانوس بود

 لحظه پایانیم را حس نکرد



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



میرم تا در غبار غم فراموشت کنم

 سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را

ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



هرکه عاشق شد جفا بسیار می باید کشید

 بهر یک گل منت از صد خار می باید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل

 بخت بد بین ، از اجل هم ناز می باید کشید



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



دیشب در جاده های سکوت

 در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

 و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



هیچگاه ویترینی نداشته ام تا دلم را در آن به نمایش بگذارم

در قامت یک فروشنده دوره گرد عاشق تو شدم

از این روست که تمام خیابان های شهر

عشق مرا می شناسند



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



مرا بخوان امشب که سودای تو را دارم

در این رهسپار زندگی نیاز مبهمی دارم



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar



همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی

وای از اون روزی که خودش بشه درد دلت



اس ام اس ویرانی و گریه دار
sms virani gerye dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد