جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حس شدید عاشقانه sms hese asheghaneh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه می برم به خلاصه ی دنیا



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست

حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی



اس ام
اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



نفس کشیدن را دوست دارم گاهی

 گاهش را فقط تــــــــو می دانی



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



دنیا تمام شود چه باک

دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر

 کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو

کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست

 نه پیوند قلب ها



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند

شک می کنم به اینکه

 این دل مال من است یا تو ...



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه

نگران نباش من باهاتم



اس ام
اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



تمام حرف ها پشت سرت بود

 به دنبالت الفبا را قدم زدم

 تو حرف نداشتی



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh



گرمایی بودم همیشه ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد



اس ام اس حس شدید عاشقانه
sms hese asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد