جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حال و هوای عاشقانه sms havaye love

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



چهار فصل که حرفه

فصل پنجمی هست به نام تـــــــــو

 به هوای تـــــــــو



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



کف بینی نکن

دستی که به سویت دراز شده

 طالعش تویی



اس ام
اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



لحظه‌ های با تو بودن

 از عمرم حساب نمی شوند

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



دلم می سوزد برای زکریا که تو را ندیده مرد

تمام درخت های انگور جهان از چشم های تو آب می خورند



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



دلم خیابانی می خواهد

 هزار طرفه به سوی خانه تـــــــو



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



همه می گن عشق یعنی

دوست داشتن

اما من می گم عشق یعنی

یکی مثل تو داشتن



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



یه چیزی هست به اسم آغوش

 لامصب دوای هر دردیه

اون دارو هم فقط تو داری



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم

به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی



اس ام
اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love



معجزه داری ؟

به جای اشاره نگاه کردی

 به جای دریا دل من شکافته شد



اس ام اس حال و هوای عاشقانه
sms havaye love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد