جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس یادگاری های عاشقانه sms yadegari love

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



می شود کمی بخندی به حوض آب

می خواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست

بسته می شود آنجا که نباید

کنده می شود از جایی که نباید



اس ام
اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



دوستی با تو برایم بوی ریحان می دهد

بی تو اما باغ ریحان بوی زندان می دهد



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



منـی کـه کنـارش

تـو نباشـی

تـومـنی نـمـی ارزد



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



مـــــــــــیان این همــــــــه اگـــر

تــــو چـــــــــــقدر بایدی



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



برایم مثل بهار می مانی

آمدنت را

همیشه تحویل می گیرم



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



عشق خیالی من خودت نیستی

ولی هنوز عشق خیالیت در رگ هایم جریان دارد

و قلبم میتپد با عشقی که تو در رگ های من جا گذاشتی



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



مثل ستاره تو قشنگی

اما تنها فرقی که داری

 اون ها زیادن تو تکى



اس ام
اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



سکوتت را دوست دارم تو در سکوت

معنایِ دیگری داری

معنای خوب آرامش



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love



صبحی که شروعش با توست

 خورشید دیگر اضافیست



اس ام اس یادگاری های عاشقانه
sms yadegari love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد