جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92 sms funny jaleb mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



زن ها برای عاشق شدن به ۳چیز نیاز دارن :

اعتماد

محبت

عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و  …



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



به بعضی از این پسرا هم باید بگی :

ﺷﻤﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭتو ﺑﮑﺶ ﺑﺎﻻ

 ﭘﺮﭼﻢ ایشالا بمونه واسه مرحله بعد



اس ام
اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده

مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



تو این فیلم خارجیا که نشون میده مادر و پدره دعواشون میشه

 یه دفعه بچه میگه : مامان بابا بس کنید من خستم …

 انقدر دعوا نکنید !!!

بعد پدر و مادره شرمنده میشن و دیگه دعوا نمیکنن …

خواستم بگم اینا همش دروغه من اینکارو کردم

 اون وسط یه کتکی از هردوشون خوردم

که تا یه هفته به دیوار سلام می دادم !



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



قدیما چطور میرفتن سرِ چشمه آب میاوردن ؟

ما پارچ که خالی می شه

هیچکس مسئولیتشو به عهده نمی گیره !



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



گرگه میره در خونه شنگول و منگول در می زنه

 میگه بچه ها منم مادرتون غذا آوردم براتون

 یهو صدا میاد آیفون تصویری



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



یه مخاطب خاص هم نداریم ۵ دقیقه باهاش حرف بزنیم

 ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان بگیریم

هیچکس مخاطب خاص نیست ، خاک بر سرم !



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



به بعضیا هم باید بگی :

 سر راهت خفه خون هم بگیر



اس ام
اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



ﻗﺒﻼ ﻓﻜﺮ ﻣﻴ ﻜﺮﺩﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﺗﻜﺮﺍﺭﻱ ﺷﺪﻩ

 ﻭﻟﻲ ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻳﻨﻄﻮﺭ ﻓﻜﺮ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ

 ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ !

ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺯﻫﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﻛﭙﻲ ﭘﻴﺴﺖ ﻣﻴﺸﻪ !!!



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr



یه پسر همسایه داریم !

خوش به حالش که من دخدر همسایشونم

واقعا بعضی از این پسرا شانس دارن !



اس ام اس خنده دار و جالب مهر 92
sms funny jaleb mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد