جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید sms latife khande dar

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



من موندم نامگذاری سبزی خوردن کار کی بوده ؟

خب مگه بقیه سبزیارو از راهی بجز خوردن وارد بدن  می کنیم ؟



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



یه نوع سرطان شایعی هست

که اکثر مردا می گیرن ، اسمش زنه !



اس ام
اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﻪ ﭼﺎﯼ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ  ﻧﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻭ ﻧﻪ پاستیل حتی !

ﺍﯾﻦ ﺑﻘﺎﻟﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ لواشک ﺟﺪﯾﺪ ﺁﻭﺭﺩﻩ

 ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻤﺰﺱ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻨﺎ ﺟﺎﺗﻮ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ !



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه

 که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد : چند نشون می دم ؟

 یعنی الان یه بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری می ترکه !



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



دختره همسایمون ۱۳سالشه بابا و مامانش رفتن شمال

امشب جشن گرفته منم دعوت کرده

 اونوقت من شبایی که خونه تنهام همه لامپارو روشن میزارم

 صدا تلویزیونم زیاد میکنم با خودم بلند بلند حرف میزنم

میخندم که ینی چند نفر تو خونن که یِوقت دزد نیاد !



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



حالا می خوای چیکار کنی ؟ چیست ؟

اوج همدلی با یک فرد مشکل دار …



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



یه پسر همسایه داریم خوشگل ، فشن

ابرو شمشیری ، خوش آرایش ، خوش ادا  و شیطون

 فقط کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم !



اس ام
اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ

 ﺁﻫﻮ ﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ :

ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ ، ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ

ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ …



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar



هنگامی که یک خانم راهنمای سمت چپ خودرواش را می زند

 این به چه معناست ؟

از صبح که از پارکینگ اومده بیرون یادش رفته راهنما زده ؟

نکته انحرافیه می خواد بپیچه راست ؟

داره دنبال برف پاک کن میگرده ؟

می خواد صدای ضبطو زیاد کنه ؟

داره دنده معکوس می کشه ؟



اس ام اس و لطیفه خنده دار و جدید
sms latife khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد