جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سلامتی مشتی و باحال sms salamati mashti

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتی پدر و مادر که اونقدر روحشون بزرگ و با عظمته

که تا وقتی هستن عقلمون نمیتونه وسعت مهربونی شونو درک کنه

، اما وقتی میرن جای خالیشون رو به وسعت یه دریا کنارمون حس می کنیم …



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



سلامتی اونایی که

 وقتی دونفری از خیابون رد میشن

 همیشه سمت چپ وایمیسن



اس ام
اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



سلامتی اونی که هیچوقت حالمونو نمی پرسه

 چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره …



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



سلامتی همه قد بلندایی که دوستای کوتاهشون بهشون میگن

 برای ما دعا کنین چون شما به خدا نزدیکترین !



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه

 هرچی از دهنم درومد بهش گفتم …

آخرش فقط گفت : بهتری ؟



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتی اونایی که غصه هاشونو با خودشون قسمت میکنن

و شادی هاشونو با بقیه …



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتی عاشقی که وقتی ازش پرسیدن : چرا ناراحتی ؟

گفت : تا حالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی ؟



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتیه حس و حال اون پسر بچه ای

 که وقتی دو نفر دارن برای فوتبال یارکشی میکنن

 آخر از همه اسمشو میگن !



اس ام
اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتی که نه اما شادی روح اونایی که یادشون همیش

ه با ماس و دستشون از دنیا کوتاس



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti



به سلامتی دلی که خسته س

ولی بازم رو پای خودش وایمیسته



اس ام اس سلامتی مشتی و باحال
sms salamati mashti
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد