جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس در رابطه با سکوت SMS Dar Rabete Ba Sokut



اس ام اس سکوت


اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut




بعضی ها گریه نمی کنند

اما از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک سکوت

گـــــوشه ی چشمشان به کمیـــــن نشسته



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





دیشب در جاده های سکوت

در ایستگاه عشق

هر چه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم . . .



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut




آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

تا آمدم با تو خدا حافظی کنم

بغض امان نداد و در گلو شکست



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut

  





گاهی دلت آنقدر می گیرد

که مجبوری تمام بغضت را با سکوت دفن کنی

واین است کار این روزهای خاکستری من



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





کاش می شد برگردی و ببینی

چگونه چشمانم تقاص سکوتت هایت را پس می دهد

کاش …



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





دوستت دارم در سکوت

مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





تاوان عشق وسکوتم برای تو فقط یه چیز بود

سقوط …



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut





این روزها حرفی برا گفتن جز سکوت ندارم

اما اشک های زیادی برای ریختن دارم



اس ام اس در رابطه با سکوت
SMS Dar Rabete Ba Sokut


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد