جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تحقیر شدن SMS Tahghir Shodan


اس ام اس تیکه دار
اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





تو جا زدی

من جا خوردم

اون جا گرفت



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





با رفتنت هیچ اتفاقی نمی افتد

من به تعداد تک تک آدم های دنیا انگیزه دارم

که دیگر نخواهمت



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan




گفته بودی می مانی

اما انگار صدایت قطع و وصل شده بود

و گفته بودی میهمانی



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan

  





به سلامتیه کسی  که ما رو گذاشت ذخیره

و دیگران رو بازی داد



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





به من نپر لب ﭘﺮ می شی

ﻟﺐ تر کنم  پرپر می شی



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





خیانت دقیقا شبیه دود سیگار است

تنها لحظه ای جلوی چشمانت را تار می کند

ولی بویش تا مدت ها بر تنت می ماند



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





چه کسی می گوید من و او تفاهم نداشتیم ؟

ما هردو عاشق بودیم

من عاشق او و او هم عاشق او



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





اگه مهم بودی

زیرت خط می کشیدم نه دورت



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





نه نه نه  الان نه

فعلا دورت خیلی شلوغه

تنهات که گذاشتن باهات حرف دارم خیلی



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم

اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





مهم نیست چند سالته

وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن

رو با جفتک انداختن ندی بهت می گن آدم



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan





ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﻲ ﺣﺮﺻﻢ می گیره ؟

ﺍﺯ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺗﺎ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻲ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺩﺍﺷﺖ

به ﻣﻦ می گفت ﺗﺎ به ﺣﺴﺎﺑﺸﻮﻥ ﺑﺮﺳﻢ

ﻭﻟﻲ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ می زنم

ﻫﺮﮐﻲ ﺍﺯﺵ می پرﺳﻪ ﮐﻴﻪ

ﻣﻴﮕﻪ هیشکی ﻧﻴﺴﺖ ﻣﺰﺍﺣﻤﻪ



اس ام اس تحقیر شدن
SMS Tahghir Shodan


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد