جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین مهر 92 SMS Qamgin Mehr


اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




غــم که نوشتن ندارد نفوذ می کند در استخوان هایت

جاسوس می شود در قــلبت

آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم می شدم

حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است

اضطراب گم شدن نیست



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم

سوز دل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr
  




خاطرات مثل یه تیغ کند می مونه

که رو رگت می کشی

نمی بره ، اما تا می تونه زخم می کنه



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز می بینی

ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمی بینی



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr



سکوت و خلوت بغض شبانه

چه دلگیر است بی تو حجم خانه

تو رفتی و دلی دارم که هر دم

برای گریه می گیرد بهانه



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




لعنت به همه قانون های دنیا

که در آن شکستنِ دل پیگرد قانونی ندارد



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr



هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت

تو تمام حساب من بودی



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr




گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما

خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد



اس ام اس غمگین مهر 92
SMS Qamgin Mehr

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد