جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقی SMS EshQi


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عشقی
SMS EshQi




به تو بدهکارم

دست کم یک جان ، برای هر لبخند



اس ام اس عشقی
SMS EshQi





سرم را پنهان می کُنم

در گودی گلویت تمام  غم ها راه گُم می کُنند



اس ام اس عشقی
SMS EshQi




ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ

ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ



اس ام اس عشقی
SMS EshQi

  




خدا را چه دیدی ؟

یک روز بیشتر

ساعتی لحظه ای با من بمان

شاید خنده ای پشت لب هایت

قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد



اس ام اس عشقی
SMS EshQi





در سرم تویی

در چشمم تویی

در قلبم تو

من ، عکس دسته جمعی توام



اس ام اس عشقی
SMS EshQi





توبه نمی کُنم

من برای به تو رسیدن

از گُرگ هم سمج ترم



اس ام اس عشقی
SMS EshQi




لا به لای ساز نفس هایت ، پنهان می شوم

اشک می شوم ! تا بمانم … تا نرانی مرا …

من  آه می کشم و تو انگ می زنی!

و این غم انگیز ترین آهنگ دنیاست…



اس ام اس عشقی
SMS EshQi




به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

شما بگویید ، حتی اگر نشنوند



اس ام اس عشقی
SMS EshQi





هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر دیر می کند

و پس از آن برای رسیدن به کَسان دیگر

عجله ای نمی کند



اس ام اس عشقی
SMS EshQi





همه بهانه هایم از نبودن توست

اگر باشی

از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم



اس ام اس عشقی
SMS EshQi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد