جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و بی وفایی SMS Jodayi BiVafayi


اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





یارم از من بی سببب رنجید و رفت

گریه را دید و بر من خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت

قصه ناگفته ها را نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش

مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من

غنچه ای نشکفته را برچید و رفت



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که نامه دلم تا شدنی نیست



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





مرا نمی خواهی دیگر می دانم

حتی اگر مرا ببینی هم نمی شناسی مرا دیگر می دانم

اینک همان نامه ای که برایم نوشتی را می خوانم

چه عاشقانه نوشته ای همیشه با تو می مانم



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست

اشک های روی گونه ام دیدنی نیست

ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست

آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست

ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست

غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi




هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست

که من کال ماندم و به تو نمی رسم



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi




در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم

دل به عشقت داده ام فکر جدایی نیستم



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





انگشتانت را به من قرض بده

برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi





یک نفر آمد صدایم کرد و رفت

با صدایش آشنایم کرد و رفت

نوبت اوج رفاقت که رسید

ناگهان تنها رهایم کرد و رفت



اس ام اس جدایی و بی وفایی
SMS Jodayi BiVafayi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد