جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بارون پاییزی SMS Baroon Paeezi


اس ام اس پاییز

اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






پاییز با چمدانی از خاطره نزدیک است

من و پاییز سال هاست پیچیده‌ایم به هم …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر

حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






غم انگیز است پاییز

و غم انگیزتر وقتی تو باشی

و من زیر باران برگ ها را با خیالت تنها قدم بزنم …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi

  





این مهر که از راه رسد

دیگر تو را دست باد نمی سپارم ، به قاصدک ها اعتباری نیست

این مهر که بیاید دیگر حتی تو را با روزهای اول مدرسه هم معاوضه نخواهم کرد

نه برگ ها و نه باران

این مهر که بیاید تو را در دلم ، جانم و همه ی شعرهایم جا میدهم …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






چکه چکه ابری از برگ می بارد تا که درخت دل سبک کند

و به خواب رود در امتدادی از زمستان …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi





حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است …

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیفتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند !



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






کاش می شد به جای ساعت فصل ها را عقب کشید

آنوقت دوباره تابستان می شد و من برای تو گوشواره های گیلاس می چیدم …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






تنهایی نام دیگر پاییز است

هرچه عمیق تر برگ ریزان خاطره هایت بیشتر …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi






من دوست دارم

تو را

پاییز را

قهوه را

سیگار را

اکنون کنارم هست پاییز ، قهوه ، سیگار

اما تو …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi





از دم سرد خزان برگی که می افتد به خاک

از جهان بی برگ رفتن یاد می آید مرا …



اس ام اس بارون پاییزی
SMS Baroon Paeezi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد