جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بسیار زیبای فلسفی SMS Falsafi


اس ام اس فلسفی

اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





آنچه هستید شما را بهتر معرفی می کنید تا آنچه می گویید

حکیم بزرگمهر




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





بخشندگی

انتشار بوی خوش بنفشه بر ته کفشی است

که لگدمالش کرده است

مارک تواین




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





فقر یعنی در خیابان زباله بریزیم

و از تمیزی خیابان کشورهای دیگر تعریف کنیم





اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi

  





ذهن انسان احمق مانند مردمک چشم است

هر چه نور بیشتر بتابانی تنگ تر می شود




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





بعضی آدم‌ها باران را احساس می‌کنند

بقیه فقط خیس می‌شوند

باب دیلان




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





صلحی در کار نیست

تا وقتی شاه سیاه در خانه سفید

و شاه سفید در خانه سیاه هستند




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





خواهی نشوی همرنگ

رسوای جماعت شو




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





امن ترین جای استخر

قسمت کم عمق آن است

اما نه برای کسی که شیرجه می‌زند




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از ان خارج میشد

به من گفت نرو که بن بسته!

گوش نکردم ، رفتم

وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم

پیر شده بودم




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





نا امیدی همان امیدی است که بوی نا می گیرد

از بس که می مانده ته دل




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi





نه انچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی

نه انقدر ببین که هرگز عاشق نشوی




اس ام اس بسیار زیبای فلسفی
SMS Falsafi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد