جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و عاشقانه SMS Qamgin Asheghane


اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





هر روز خاکستر می شوم

و فردا ققنوسی جدیدم !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





مهم نیست که تو با من چه میکنی

بیا ببین “برای تو” من با خودم چه میکنم !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





عاقبت من شد سرنوشت جناغ

همه سر شکستنم شرط بسته اند …




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane
  




کاش میشد در غروب آفتاب

بی صدا با سایه ها کوچید و رفت …




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





خیلی سخته که برای دیگران مثل کوه استوار باشی

اما تو خودت آروم آروم بشکنی …




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





خب مردمان حسود چرا ساکت ایستاده اید ؟

بروید به کارهایتان برسید ، نگران نباشید

او دیگر خیال بازگشتن ندارد !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





انسان فقط از جنگ ، زلزله و سیگار نمی‌میرد

انسان روزی از لبخند‌هایی که نمیزند

و اشک هایی که نمیریزد خواهد مرد !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





همه پناهم پشت فاصله هاست !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





من به سوختن عادت دارم

کبریتو بنداز و برو …




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





کسی چه می داند شاید دست هایت را در جیبم جا گذاشته ای

که همیشه در میان آن به دنبال چیزی میگردم !




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane





وقتی “رفتی” تا آخر “برو”

وقتی “ماندی” تا آخر “بمان”

این تن خسته است از نیمه رفتن ها ، از نیمه ماندن ها …




اس ام اس غمگین و عاشقانه
SMS Qamgin Asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد