جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه حضور SMS Asheghane Hozoor


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است

حضور خاطراتت در وجود من




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





وقتی عطر تنت را می خواهم

به باد هم التماس می کنم

خدا که جای خود دارد




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





دلم هوای تو را می کند می روم سراغ شعرهایم

این روزها خوب یاد گرفته ام خود را به کوچه علی چپ بزنم




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor

  





تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار

زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه تویی




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز

اما سر که کاره ای نیست

این دل است که فرمانروایی میکند




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor




برای دلم گاهی پدر می شوم

خشمگین می گویم

بس کن

تو دیگر بزرگ شدی




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor




آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این می ترسم که قلبم به احترامت بایستد




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor




سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





حواسم را هر کجا که پرت می کنم

باز کنار تو می افتد




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor





ایــــــن اشک هــــا از قلبیست که شبیــــــه دخترکــی لجبـــــــاز

فقط تــــو را می خواهـــد و از بـــــازی با خاطرات خسته شـــــــده




اس ام اس عاشقانه حضور
SMS Asheghane Hozoor


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد