جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا SMS Asheghane Kutah Ziba


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست

صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





یادت که می افتم

از شوق دهان چشمانم آب می افتد




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟

دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟

پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم …




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba

  





اعتیاد هم دلیل زیبایی است

برای مردن وقتی که تزریق هوای تو باشد …




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





تو یادگار روز هایی هستی که نه فراموش می شوند و نه تکرار




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba




بعضی از آدم ها به بعضی چیزها عادت نمی کنند مثل من به نبودن تو !




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





معنای دنیا را در کسی ببین که دنیا برایش بدون تو معنایی ندارد …




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





خیلی دوستت دارم

اما نمیدونم “خیلی” رو چطوری بنویسم که خیلی خونده بشه …




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





لبخند که میزنی

کمترین اتفاقی که می افتد اختلال در تشخیص ماه های قمریست !




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba




چشمهایت عقیق اصل یمن

گونه ها قاچ سیب لبنانی

تو بخندی شکسته خواهد شد

قیمت پسته های کرمانی




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





با تو بودن را برای این باور دارم

که بی تو بودن را نمی توانم باور کنم …




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba





میگن هروقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن

اگه پیشت نبود صداش کن

اگه نشنید دعاش کن !




اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا
SMS Asheghane Kutah Ziba


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد