جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شبانه sms shabane

اس ام اس شب بخیر



اس ام اس شبانه
sms shabane



ببخشید این وقت شب مزاحم شدم
میخواستم یاد آوری کنم شب ها که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره


اس ام اس شبانه
sms shabane



سلام خواستم بینم آیا آشغالتو
دم در گذاشتی یا نه

 
اس ام اس شبانه
sms shabane



امیدوارم امشب که می خوابی
سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم
تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم
  

اس ام اس شبانه
sms shabane

 

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم
 اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم
 ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم


 اس ام اس شبانه
sms shabane



ای اشک روان بگو دل‌افزای مرا
آن باغ و بهار و آن تماشای مرا
چون یاد کنی شبی تو شبهای مرا
اندیشه مکن بی‌ادبیهای مرا

 
اس ام اس شبانه
sms shabane



گوشه تا گوشه ی جنگل تو بخواب و نترس
شیرها خاطرشان هست که تو آهوی منی
شب بخیر آهوی من

 
اس ام اس شبانه
sms shabane



خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون

 
اس ام اس شبانه
sms shabane



دلم می خواد آروم خوابیده باشی
 بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم
 سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم


اس ام اس شبانه
sms shabane



باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت
به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی
 مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده


اس ام اس شبانه
sms shabane

 

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح
بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار


اس ام اس شبانه
sms shabane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد