جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد اس ام اس تولد

اس ام اس تولد




اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


باصد تا دریا پر از عشق واشتیاق و پولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند
 که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
هوا که ابری نبود
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک

  

اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


روز تولد تو ستاره ها دمیدند
پرستو های عاشق به خونشون رسیدند
روز تولد تو بخت من ازراه رسید
نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید
تکرارحرفهای منی مثل سرود زندگی
عشقت شده برای من بود و نبود زندگی
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !
مهربانم : تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و
 قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد، روز تو! روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد


عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم
و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت


اس ام اس تبریک تولد
اس ام اس تولد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد