جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس تولد . اس تبریک تولد SMS TAVALOOD

اس ام اس تولد



اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدکهای احساس
 پیام تولدت را به آسمان خوشبختی میفرستیم
تا بتو بگویند عزیزترین ، (تاریخ تولد…..،) روز تولدت بر تو مبارک.


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



عزیزم ، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم
و شکفتن زیبایت را در (…) مهر ، تبریک میگویم ، از طرف دوست دار همیشگیت (…)

  

اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان
 سالروز تنفس دوباره مبارک


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



تقدیم به تنها بهانه زندگیم
تولدت را با افتخار به داشتنت پیشاپیش تبریک میگویم


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



(…)عزیزم ، تولدت آغاز تمام خوبی هاست
 (…)مهر ، روز تولدت مبارک . . .


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم
و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ،
یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . .


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم
روز آغاز زیستن مبارک


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD



واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه
 که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک


اس تولد . اس تبریک تولد
SMS TAVALOOD

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد