جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس باران.اس بارون sms barani

اس ام اس باران



اس باران.اس بارون
sms barani



علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه
 پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم


اس باران.اس بارون
sms barani



همواره تنهاییم
در جمع یاران هم
در یک کویر خشک
در زیر باران هم


اس باران.اس بارون
sms barani



باران رحمت خدا همیشه می بارد
 تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم

  

اس باران.اس بارون
sms barani



قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه
 همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام اس ممکنه ساده برسه
 اما قلب فرستندش خیلی به یادته


اس باران.اس بارون
sms barani



وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم
 پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده


اس باران.اس بارون
sms barani



باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند
 زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید
 آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست


اس باران.اس بارون
sms barani



روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار
 اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد


اس باران.اس بارون
sms barani



مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست
 اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنی


اس باران.اس بارون
sms barani



بارون و دوست دارم هنوز ...
چون تو رو یادم میاره. حس می کنم پیشه منی ...
وقتی که بارون می باره


اس باران.اس بارون
sms barani



بارون بهونه است
 اسمون نمی تونه اشکاشو نگه داره


اس باران.اس بارون
sms barani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد