جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا SMS ASHEGHANE ZIBA





اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA


بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید!!!
 از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه
درست مثل فراموش کردن تو


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم
که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم
چون کودکى هیچ وقت دروغ نمى گوید


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



این روزها همه میگن بیخیال شو
چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد