جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی زیبا SMS HAYE EHSASI ZIBA

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



به چــــه تشبیه کنم نــام تو را
به بــــهار یا به آبی  زلال دریــــا
ســـــاده تر می گویم
تــو تمامیـــت احساس منی


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



دست خودم نیست
به گمانم دست تو است
که می تواند مرا با یک سلام خشک و خالی به آینده امیدوار کند !


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست
هر چه بیشتر دست و پا می زنم
بیشتر غرق می شوم

  

اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که نگاه  زاده ی علاقه است


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست
تنها به نگاه او می سپارمت


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



همیشه در بهترین جای قلبم خواهی ماند
آنجا که فقط جاودانه ها می مانند


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



می دونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟
چون همش تو وجود تو جمع شده!


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



پیام هایم گاه گاه است
آنچه ابدیست یاد توست


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



خدایت یار، تا آندم که از هستی نشان باشد
دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA



من رشـته ی محـبـت تـو پاره می کـنـم
شـایـد گره خورد بـه تـو نـزدیکتر شوم


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS HAYE EHSASI ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد