جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عارفانه و عاشقانه sms jaleb asheghane


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم
اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند
با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه
تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری

  

اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟
ای سرا پا همه ناز ؟به که گویم غم خویش ؟
به گل پرپر یاس ؟


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا
یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



فرقی نمی کنه من و تو متولد کدوم برج سالیم
مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست
گل شدن مهم است !


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد
ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane



هیچ کجا هم جاییست
همانجاییست که بی تو می شود بود


اس ام اس عارفانه و عاشقانه
sms jaleb asheghane
نظرات 2 + ارسال نظر
amir دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی جالب بود

peiman شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ

vaqean ghashange

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد