جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید sms asheghane ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



آدما خیلی نمی تونن از هم دور باشن
سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم
ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ تو ﺑﺎﺷﺪ

  

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



این روزها هیچ چیز سرجایش نیست جز تو
 در دلم


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



چگونه دنیا را نخواهم
وقتی تو تمام دنیای منی


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند
اما آنچه خوب است همیشه زیباست


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



من از تو راه برگشتی ندارم
به سمت تو سرازیرم همیشه


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



جز حروف نام تو
تمام حرف ها اضافه اند


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



دوستت دارم تا آخر
تا انتهای باور تا آخر زمونه


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba



هر پنجره ای زیباست اگر تو
میان قاب آن طلوع کنی


اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید
sms asheghane ziba


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد