جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه کوتاه sms asheghane kotah

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



من با همه فرق دارم
چون من تــــــــو را دارم


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
باور کن که من سخت دوستت دارم

  

اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah


*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید
از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



یه وقتایی فراموش کردن بعضیا
مثل فراموش کردن نفس کشیدنه


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم
به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم
چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



این روزها همه می گن بیخیال شو
نمی دونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



تو مال منی
تو دلم ول ول ست واسه خواستنت


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah



نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kotah
نظرات 1 + ارسال نظر
shaqayeq جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ق.ظ

aliiiii booooooooooood damet garm golaaam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد