جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه طولانی sms asheghane tolani

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم
ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



همیشه با من بمان
هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



پیراهن نگاه مرا مکش از پشت که بر می گردم
و بیخیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه
چنان به خود می فشارمت که هفتاد و هفت سال
تمام باران ببارد و گندم درو کنیم

  

اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد
فردا تمام شهر عاشقت می شوند


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه غرق تماشای نگاهت


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



همه می گن عاشق کَسیه که
 به عشقش نرسه
اما به نظر من عاشق کَسیه که
 با عشقش به همه چی برسه


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



و همه فراموش خواهند کرد که من
در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم
یک بار با دیدن تو
بار دیگر با ندیدنت


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی
یکی که بهش اعتماد داری و بهت اعتماد داره
از دلتنگی هاش برات می گه و از دلتنگی هات براش میگی
آروم می شه و آروم می شی


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند
کافی ست نگاه کنی


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani



عشق جایی می تپد که تو باشی
پس باش آنجا که باید باشی
احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش
 که گرمی را به تو می بخشد
احساس را باید در قابی از عقل گذاشت
و عاشقانه به آن خیره شد


اس ام اس عاشقانه طولانی
sms asheghane tolani


نظرات 1 + ارسال نظر
mahdis شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

خیییییییییییییییلی قشنگ بود ممنونم از سایت خوبتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد