جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه sms deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
نه دستی که شانه هایت را بگیرد


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi

تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که می گن دوستت دارن
ولی کنار دلتنگیات نیستن


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



بیهوده نقاش بوده ام این همه سال
به لب هایت که می رسم دستم می لرزد
رنگ ها می گریزند و قاب های خالی
 تنها نبودن تو را به دیوار زندگی ام می کوبند

  

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



و چه خوب است گاه گاهی دروغ بگویی به دلت
و نگذاری که بداند بینهایت تنهاست


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



تنهایی رو فقط
توی شلوغی می شه حس کرد


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



تنهایی یعنی اینکه اگه تا یه هفته گوشیتو خاموش کنی
برات مهم نباشه


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



وقتی همه را شبیه او می بینی
عاشق هستی


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



تنهایی اونجاش درد داره که روز تولدتو یادش رفته باشه
و خودت و با دلیلای بی منطق گول بزنی


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi



تنهایی خوبه
چون اونی که اون بالاست هم
تنهاست


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد