جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین sms ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین
sms ghamgin



عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست
دیرگاهیست کزین جام هلالی مستم


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش
به که گویم من دلسوخته درد دل خویش


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



دلی بستم به آن عهدی که بستی
تو آخر هر دو را با هم شکستی

  

اس ام اس غمگین
sms ghamgin



غم ساخت کار دل
ز نوا می توان شناخت
ظرف شکسته را
ز صدا می توان شناخت


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را
مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او
انتقام از من کشید آخر جدایی های او


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته بجایی نرسد فریاد است


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت
کاش می گفتند در این ره چه بر لیلا گذشت


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



گفتم چشمم گفت به راهش می دار
گفتم جگرم گفت پر آهش می دار
گفتم که دلم گفت چه داری در دل
گفتم غم تو گفت نگاهش می دار


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



از بس که شکسته باز بستم توبه
فریاد همی کند ز دستم توبه
دیروز بتوبه ای شکستم ساغر
و امروز بساغری شکستم توبه


اس ام اس غمگین
sms ghamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد