جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم sms doostat daram

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
هنوزم دوستت دارم


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram

بگو دوستت دارم شهیدم کن
مالیات ندارد این گلوله ای که از لب هایِ تو شلیک می شود

  

اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



هی تو کمی نزدیکتر بیا
اما چیزی نگو
بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را
زیرنویس کنـــد


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



دوست داشتن
زبان ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد
دوست داشتن دل می خواهد


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش
مثل یک ماهی به آغوش من بیا
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست
شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



ما به هم نمی رسیم
امّا بهترین غریبه ات می مانم


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram



یکی بود ، یکی
 بی خیال
خلاصه اش می شود
دوستت دارم


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی


اس ام اس دوستت دارم
sms doostat daram
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد