جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی دوست SMS DELTANGI DOST

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



حمـاقـت یـعنـی مـن کـه
اینقــدر می روم تـا تـو دلتنـگ شـوی
خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود
برمی گردم چـون دلـتنـگـت مــی شــوم


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



کاش هر روز جمعه بود و
دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



نمى دانم چه رابطه ایست
بین نبودنت با رنگ ها دلتنگ تو که می شوم
زندگى ام سیاه مى شود

  

اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



چه سر به راه است
دلتنگی را می گویم از گوشه ی دلم جُم نمی خورد


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



امروز که آیینه جوابش سنگ است
در زهن زمانه عشق هم بی رنگ است
آری به خدا دلم برایت تنگ است


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



دلتنگی من تمام نمی‌شود
همین که فکر کنم من و تو دو نفریم
دلتنگ‌تر می‌شوم برای تو


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را
تا هموار سازم جاده های آمدنت را


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر
پای عشق که در میان باشد
دلتنگی دمار آدم را در می آورد


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



من ماندم و ۱۶ جلد لغت نامه
که هیچ کدام از واژه هایش مترادف این “دلتنگی”های لعنتی نمی شود


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST



تو که می آیی پنجره ای باز می شود
پرده بی رنگ دلتنگی
کنار می رود آرام میان جانم
خانه می کنی


اس ام اس دلتنگی دوست
SMS DELTANGI DOST


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد