جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک بی وفایی payamak bivafayi

اس ام اس بی وفایی



پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



خداوندا چه سخت است این جدایی
چه تلخ است این شراب بی وفایی
همه باشد گناه آشنایی


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



باده ی عاشق ز هر باده جداست
بی وفا مستی مگر از باده ی عشقت نبود؟
کین چنین دل را شکستی


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



اینجا زمین است
رسم آدم هایش هم عجیب
به جای اینکه دنبالت بگردند
تو را فراموش می کنند

  

پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها
بازی با احساسات  است


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



بوی رفتن می دهی
عطر تازه ای خریده ای؟


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



ضربه ات کاری بود
بی وفایی کردی
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگیم خندیدی
به من و عشق پاک که پر از یاد تو بود


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



آنقدر رسم با وفایی مرده است
که می ترسم مجنون اگر زنده شود
یادی از لیلی نکند


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



خوشا آنان که در بازار گیتی
خریدار وفا بودند و هستند
خوشا آنان که در راه رفاقت
رفیق با وفا بودند و هستند


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



وقتی فهمید می خوامش خندید و رفت
التماس رو تو چشام دید و رفت
با تمام خوبی هام اون بی وفا
رنگ غم تو چشام پاشید و رفت


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi



چقدر دلم هوایت را می کند
حالا که دیگر هوایم را نداری


پیامک بی وفایی
payamak bivafayi


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضاخلیلی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام سایتتون خوبه اگه میشه اسمس درمورد سرنوشت هم بنویسید. مثلا: زیر"جشم آرزوهایم" کبودشده است جه دستان سنگینی دارد این سرنوشت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد