جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس فلسفی خدا sms falsafi khoda

اس ام اس فلسفی



اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



هر چه روح به خدا نزدیک تر باشد
مشکلات و انحراف آن کمتر است
زیرا کمترین حرکت در دایره رسم شده
توسط پرگار مرکز آن می باشد


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزد د سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت می گوید
کنارت هستم ای تنها

  

اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



بیایید کمتر خطوط قلبمان را اشغال کنیم
شاید خدا پشت خط باشد


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



الهی! در دلِ دوستان تو نور عنایت پیداست
و جان ها در آرزوی وصال تو حیران و شیداست
چون تو مولا که راست؟ و چون تو دوست کجاست؟


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و انتظار می کشد
به رحمتش امیدوار شوم


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



خدای من همان خداییست که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد
و وفادارترین معشوق هم اوست که انسان را پس از همه خطاها
و دل دادن به دنیا و اهل دنیا در آغوش عشق می پذیرد


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



با شادی و سرور و خنده ای در دل زندگی کنید
در این صورت خدا نیایش شما را خواهد شنید
حتی اگر کلمه ای هم بر زبان نرانید


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda



مردم
اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ولی مهربان باش
اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ولی شریف و درستکار باش
نیکی های درونت را فراموش می کنند ، ولی نیکوکار باش
هر آنچه هست میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم


اس فلسفی خدا
sms falsafi khoda


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد