جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک فلسفی سنگین SMS Falsafi sangin

اس ام اس فلسفی



پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



بزرگان خود را گرامى شمار
تو را گر بود جان من این شعار
کنند از تو کوچک تران احترام‏
به نیکىّ و خوبى برند از تو نام‏


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



ریشه گلی است که
به شهرت پشت کرده است


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



چو با صدقه منّت گذارى به کَس
تو را این چنین بذل و انفاق بس‏
گناهش ز اجرش بود بیشتر
مزن بر دل بینوا نیشتر

  

پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



عقلانیت باز آن عقلانیتی است که فراموش نمی‌کند
که یکی در چند است و چند در یکی …


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



کسى را بود عزّت و احترام
که باشد فروتن چو دارد مقام‏
کند پیشه افتادگى آن بلند
بپرهیزد از نخوت آن ارجمند


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



نگاه به کار مفیدم کَس نمی کند
هزار دیده منتظر یک اشتباه من است


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



برو تکیه بر حکم تقدیر کن
نه چون جاهلان ترک تدبیر کن‏
چو کس را رضایت بود بر قضا
شود از غم و رنج گیتى رها


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



در تله ی تعصبات دیگران گرفتار نشوید
که این زندگی کردن با حاصل تفکرات آنهاست


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



چو بر دوستان خرده گیرد کسى
سرانگشت حسرت بخارد بسى‏
گریزند از او دوستانش زیاد
برندش همه دوستى را ز یاد


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin



تو را گر نکوهیده باشد روش
کند دشمن و دوستت سرزنش‏
شوند از تو اطرافیان تو دور
کجا دوست بتوان گرفتن بزور


پیامک فلسفی سنگین
SMS Falsafi sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد