جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های فلسفی SMSHAYE Falsafi

اس ام اس فلسفی



اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



عشق
نخستین بخش از کتاب مفصل بیوفائی است


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است
دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



آدم ها را به انــدازه لــیاقــت آنها دوست بدار
و به انــدازه ظــرفــیت آنها  ابراز کــن

  

اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



محبوبه یک پیر مرد بودن بهتر است
تا کنیز یک مرد جوان بودن
مثل انگلیسی


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



همه بشرند اما فقط بعضی ها انسان اند


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



خداوندا مگذار آنچه را که حق می دانم
به خاطر آنچه که بد می دانند کتمان کنم


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



کسانی که
معنی دوست داشتن عشق ایثار و خلوص را می فهمند
و خوب می فهمند خدا را به آسانی می شناسند


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



چه امید بندم در این زندگانی
که در نا امیدی سر آمد جوانی
سرآمد جوانی و ما را نیامد
پیام وفایی از این زندگانی


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



عشق تنها کار بی چرای عالم است
چه آفرینش بدان پایان می گیرد


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi



بزرگترین تراژدی زندگی انسانی اینه که
داشته هامون رو قدر ندونستیم
اما می خوایم نداشته ها رو بدست بیاریم


اس ام اس های فلسفی
SMSHAYE Falsafi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد