جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولدت مبارک sms tavalodet mobarak

اس ام اس تولد



اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



تمام وجودم را در قلبم
قلبم را در چشمانم
چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم
تا بگویم روز تولدت مبارک باد


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش
و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی
میلادت مبارک

  

اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



برای تو ، برای چشم های تو ، هدیه ام ناقابل است
خاطراتی از فرداهامان ، برای بودنت همراه ترانه های خیس و باران خورده چشم هایم
و من در هر تولد تو باز زنده می شوم !
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



امید روزهای بی کسی ام
تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم
بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن می گیرم
و ساده می گویم حس بودن دوباره ات مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها
همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن می گیریم
و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



تو وجودت واسمون یه معجزه ست
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak



تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم
تولدت آذین زندگی ام باد


اس ام اس تولدت مبارک
sms tavalodet mobarak


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد