جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آقا ما sms refigh

اس ام اس رفیق و رفاقت



اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما کاغذ ساندویچ
شما کاغذ گلاسه !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما حوض شکسته وسط باغچه
شما جکوزی وسط پنت هاوس !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما توپ پلاستیکی دو لایه
شما توپ فینال جام جهانی !

  

اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما ته تلخ خیار
شما ماسک آناناس با رایحه هلو !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما افتاده
شما پاس کرده !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما گدا بدبخت و بیچاره ی گوشی سوخته
شما اَپل دار مرفه بی درد !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما چاله آب
شما سرزمین موج های آبی !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما چرتکه
شما الجبرا !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



آقا ما چاکریم
شما نایس تو میت یو !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کافیست !


اس ام اس آقا ما
sms refigh



به سلامتیه رفیقی که
میتونست دورت بزنه اما دورت گشت


اس ام اس آقا ما
sms refigh



رفتم دیدم بازم با سگش داره گدایی میکنه
بهش گفتم این سگت رو خیلی وقته میبینم پیشت !
اینو نمیخوای بفروشی ؟
یه خورده سگشو نگاه کرد گفت : آدم که رفیقشو نمیفروشه !


اس ام اس آقا ما
sms refigh

نظرات 1 + ارسال نظر
ممد پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ

پشت یه وانت نوشته بود:دست اندازهای روزگار پیرم کرد.:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد