جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ haghighat talkh

حقیقت تلخ




حقیقت تلخ

haghighat talkh



سرد است و من تنهایم
چه جمله ای! پر از کلیشه... پر از تهوع... جای گرمی نشسته ای و می خوانی "سرد است"...
 یخ نمیکنی... حس نمیکنی... که من برای نوشتن همین دو کلمه چه سرمایی را گذراندم


حقیقت تلخ

haghighat talkh



دقت کردین :عبارت "ایشالا خوشبخت شی "بعضیا از صد تا فحش بدتره
یعنی چرا شوهر نمی کنی؟ دیگه داری می ترشی!! خواستگار داری ایا؟؟؟
اما همین جمله از دهن بعضیا به دلت میشینه!


حقیقت تلخ

haghighat talkh



من الان موندم سی سال دیگه به نوه ام چه جوری توضیح بدم
که بابا بزرگِم با یه ریالی یه نون می خریده!

  

حقیقت تلخ

haghighat talkh



مراباحقیقت بیازار
اما، هرگزبادروغ
آرامم نکن...


حقیقت تلخ

haghighat talkh



این روزا باید دشمناتو فراموش کنی...
"تنها" کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده...
"تنها"


حقیقت تلخ

haghighat talkh



تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید، ولی نمیشه فهموند!


حقیقت تلخ

haghighat talkh



هدف از افرینش بعضی ادم ها "حرص دادن" اطرافیان است..


حقیقت تلخ

haghighat talkh



آلبرت انیشتین میگه؛ عشق مثله یه ساعت شنی می مونه، همزمان که قلبت رو پر میکنه عقلت رو خالی میکنه.


حقیقت تلخ

haghighat talkh



بعضیا هم فک میکنن ما نخود چی ته اجیلیم, وقتی دیگه کسی نبود میان سراغ ما...


حقیقت تلخ

haghighat talkh



اشکی که بی دلیل بیاید اشک دلتنگی نیست اشک بی کسیست


حقیقت تلخ

haghighat talkh



هر چه سعی کردم مردم بفهمند،
فقط به من خندیدند...!!


حقیقت تلخ

haghighat talkh



دیگه توی دنیا به چی اعتباره؟
کسی که براش مردی دوست نداره....


حقیقت تلخ

haghighat talkh

نظرات 1 + ارسال نظر
HADIS جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد