جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حقیقت تلخ SMS HAGHIGHAT



دیگر از کسی نپرس، شیری یا روباه!؟ 
همه یا گرگند, یا لاشخور...!


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



خاص ها خاص نبودنند ما خاصشان کردیم... ان بی خاصیت هارا...!


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



شادی یعنی......همه ی بچه های سرطانی خوب بشن... الهی آمین

  

اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



افسوس زبیدادزمانه بال پرم سوخت
همچوپروانه زمن تابه سرم سوخت
فرق منوپروانه درعالم دراین بود
که پروانه پرش سوختومن جگرم سوخت


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



خیلی وقتا،
خیلی دیر آدمهای اطرافت رو میشناسی.
اون وقت تازه یاد میگیری به خیلی ها بگی:
لطفأ جلوتر نیا...


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



واقعأ ما دختر پسرا چمون شده!!! چرا انقد خیانت، چرا انقد دل میشکونیم
 واقعأ چرا ما که اینجوری نبودیم،، چی بودیم چی شدیم!!!!!!!!


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



من
محتاج درک شدن نیستم
فقط دردم می آید
خر فرض شوم...


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



خاطره ینی یه قطره اشک از گوشه چشم سمت چپ, آخر شب روی تخت...


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



جسارت میخواهد نزدیک شدن به افکار دختری که روزها مردانه با زندگی میجنگد
 اما شبها بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است...


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



اگر مانده ام به خاطر دلم است و اگر بروم به خاطر عقلم است
و در این هر دو را ه تنهای تنهایم...


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT



ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﻣﺮﺍ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻣﻦ ﻣﺴﮑﻨﻢ ﺑﺮ ﺩﺭﺩ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ
ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﭘﺪﯾﺪ ﺁﻭﺭﻧﺪﻩ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻫﺎ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻧﺪ


اس ام اس حقیقت تلخ
SMS HAGHIGHAT
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد