جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک حقیقت تلخ PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH

حقیقت تلخ




پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



مرد باس غذای شور و سوخته زنشو با هزارتا از بهترین غذاهای
تاپترین رستورانا عوض نکنه!!!
والا....


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



کودک تنها!
به ترازوی کوچکت دلخوش نباش
عابران پیاده رو سر سنگین تر از آنند
که غصه های تو را ببیند.


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



درد مرا شمعی فهمید که برای دیدن یک چیزه دیگر اتشش زدند!

  

پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



پیشانیم شکست؛
شانه ای را که برای گریه کردن انتخاب کرده بودم، جا خالی داد


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



عالم مجازی هم محضر خداست
یادت باشه خدا یک کاربر همیشه آنلاین اینجاست
تک تک کلیک هاتو رو می بینه
حواست رو جمع کن
شرمنده اش نشی...


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



واقعیت ها را هر روز صبح جا می گذارم پشت اتاق گریم
از بس آدم ها واقعی بودنمان را دوست ندارند


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



دلم گرفته از خیلی ها
مخصوصا روشنگرزاده!....


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



کاش درکودکی میماندیم جایی که تنهاتلخی زندگیمان شربت تبمان بود...


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



پشت یه وانت پیکان نوشته بود
دلخوش از آنیم که حج می رویم غافل از این که کج میرویم


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



به " تو " که میرسم...!
مکث میکنم...!
انگار در " زیبایی ت " چیزی را,
جا گذاشته ام!
مثلا"...
در ص دایت... آرام ش
در چش م هایت... زندگ ی.....


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



دخترهامثل بلوتوث هستندتاوقتی که کنارشون هستی بهت متصل هستند.....
 پسرهامثل وای فای هستند ممکن پیش شماباشند اماهمزمان به ده نفردیگه متصل اند


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



ادمی رادیدم که باسایه خود دردودل میکرد!
چه رنجی میکشداو وقتی هوا ابریست..


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH



مردانه تر عاشقم باش...
تاببینے برای دیوانگے ھایت چقدر زنم!


پیامک حقیقت تلخ

PAYAMAK HAGHIGHAT TALKH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد