جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ جدید حقیقت تلخ زیبا



همیشه
پشت جمله ی:
" عیبی نداره مهم نیس "
یک دل شکسته خوابیده...
شک نکن...




موضوع انشا :تعطیلات خود را چگونه گذراندید. به نام خدا فرسنگ ها دور از آغوشش!!!!!




از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست...
 ان روز درد شکستن را خواهی فهمید... روزی که از چشمت افتادم را به یاد ار!!!

  



پسرها کثیف نیستن!!
کثیف اون دختریه که میدونه پسر کسیرو داره, ولی بازم عشوه خرکی میاد بلکه شاید فرجی شه




اینجا باید همان دلقک غمگینی باشی که لبخندش همه را میخنداند
عاشقانه هایت را نگه دار اینجا همه عشق را از برند به دنبال کسی هستند
 که ثانیه ای لبخندی بیاورد بر لبشان همان لبخندی که کسی روزی آن را برای همیشه برده است




به سلامتی ما چاق ها ک دخترا بهمون محل نمی کنن
 کسایی ک ساده هستیم و از کنار یه دختر رد میشیم سرمون پایینه ولی دخترا مارو مسخره میکنن
اشکال نداره هرچقدر دوس دارین واسه ما بخندین ولی مهم ذات آدماست نه ظاهرشون




دیروز اومده بود دیدنم.. با یه دسته گل و همون لبخندی که همیشه آرزوشو داشتم...
 خیلی گریه کرد و گفت که دلش برام تنگ شده. ولی من فقط نگاش کردم...
 وقتی که رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود




از اش روزگار
چنان دهانم سوخت..
که اینک از ترس
اب یخ را هم فوت میکنم.....




اشک نمیاد یه دونه قطرم
کشتم حسمو بدون نبضم
افتادی تو بجون قلبم
ایندفه قلبتو نشونه رفتم
خودش میدونه باکیم!!!!




بی تفاوت نیستم ولی دیگه کسی برام متفاوت نیست




به سلامتی شبی که از خواب بترسی!
سریع گوشیتوبرداری وبه عشقت اس بدی یهو ببینی
 عشقت محکم بغلت گرفته ومیگه :"نترس عمرم کنارتم"




انان که اهنین مشتند
دشمنان را با دوستی کشتند


نظرات 1 + ارسال نظر
atena TaTality دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام خیلی ممنون عالی بود هرچی که نوشتی واقعیته محضه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد