جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ باحال حقیقت تلخ قشنگ



از یاران کمین کرده عقب میماند/آنکه بگوید خوبی دلبندش را




دل شکسته ام از دنیا...
دل شکسته ام از دوست داشتن های یک طرفه...
دل شکسته ام از حماقت هایم از بعضی از حرفای کسایی که دوستشون داشتم...
ای خدا تا کی این دل باید به شکستنش ادامه دهد!!!!؟؟؟؟


بر عکس پول هایم
زندگی ام گوشه دارد!
همانجا که همیشه تنها مینشینم...

  



همه ی فعل هایم ماضی اند
ماضی خیلی خیلی بعید...
دلم برای یک حال ساده تنگ شده است...




بعضی ها جوری از خودشون تعریف میکنن که باس بهشون بگی
اعتماد به نفس تو رو اگه پراید داشت الان لامبورگینی بود




هر ردپای اهویی راکه دیدی
دنبالش نکن این روز ها زیادن گرگهایی که باکفش اهو تو رابه قتلگاه میبرند!!




غم دانه دانه می افتد روی صورتم..................... شور است طعم نبودنت!!!!




پیشتازان بی حیایی که در نگاه عفت ندارند،
ترمز بریده هایی هستند که ایستگاهی برای توقف نمی شناسند




حرفهاى دلم راهیچوقت کسى نفهمید, فقط روزى مورچه ها خواهند فهمید..
 روزى که درزیر خاک گلویم رابه تاراج میبرند




یه جاهایی بایدازتنهاییت لذت ببری تادیگران ازبازی دادنت لذت نبرن




آدم باید بی لیاقت هارو هم دوست داشته باشه، آخه گناه دارن هیشکی
دوسشون نداره؛ میگن بی لیاقتن دیگه!
آهای با توام، اگه دوستت دارم فقط برا اینه ک دلم برات میسوزه چون
بی لیاقتی...




دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت
از آسمون پاییزی ابری تر باشه!


نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ

قشنگ بودن مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد