جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ است حقیقت تلخ زندگی



[در روزگار ما] علم مثل آن قصه گویی شده که انبوهی از جزئیات را در اختیارمان می گذارد
 جزئیاتی که برای هیچ کس مهم نیست




چه فرقی میکنه عاشق ” تو” باشم یا ” رنگین کمان ”؟؟
وقتی هر دو هفت خطید...




پایان تو... پایان من نیست.
بلکه آغاز بی لیاقتی های توست.
همیشه بهترین ها برای من بوده...
اگر تو برای من نبودی...
قطعا بهترین نبودی...

  



بعضی ها هم مثله این دیوارهای تازه رنگ شده میمونن
 فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودت رو کثیف کردی...




برای خود م ردی شده ام
ب ی صدا گریه می کنم این روز ها
در سکوتی سخ ت...
ای دنی ا مواظبم باش؛
قلبم هن وز
دخت رانه می تپد...




کاش میفهمیدی که تو از دیدمن زیبا بودی... دیگران حتی نگاهت هم نمیکردند...
 و تو چه اشتباهی مغرور شدی...!!!!!




وقتی طرفت سرد شد.
بدون از یه جای دیگه گرم شده...




اینجا زمین است به زمینت می کوبند... سر پول عشقت را میفروشند
به خیانت می گویند تفکر اروپاییعاشق نباش چرا که می پندارند احمقی... عاشق نباش




هیچ کس بزرگ نیست، هیچ چیز عمیق نیست، هیچ کدام ما مهم نیستیم دیگر!! تنها سکوت خواب گرفته حجم این کتاب هاست که زنده است. زمان دروغ میگوید تاریخ زنده نیست....




خیلی سخته به خاطر اطرافیان حتی برای سلام کردن بهشم دنبال بهانه بگردی...




کسی که دلش گرفته
نپرسیدچرا؟؟؟
آدم ها وقتی نمی توانند دلیل ناراحتیشان را بیان کنند
دلشان میگیرد.




زندگی مثل یک جاده است. من و تو مسافراشیم قدر لحظه هارا بدونیم ممکنه فردا نباشیم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد