جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ عشق حقیقت تلخه



ولنتاین نزدیکه وتنها هدیه من همان خاطرات دوسال باهم بودمان است
 نیستی ولی نبودنت راکم نیاوردم هرشب تورختخوابم تورا مثله سال گذشته به اغوش میکشم




باران که باشی......... این روزها همه دلواپس عمر کوتاه رنگین کمانند...




اگر کل آدم های دنیا کنارت باشن
 همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی...

  



برخى آدمها به زندگیتان مى آیند تا برایتان نعمت باشند
و برخى عبرت




تمام مزارع رو مترسک ها خوردن، بیچاره کلاغ ها که زیر بار تهمت ها سیاه شدند...!




چقدر سخته مجبور بشی دست سردتو تو دست کسی بذاری که هیچ حسی بهش نداری!!
تا فقط به ی بی معرفت ثابت کنی که منم میتونم!!!!:(




بَعضی از حَقآیق خٍیلی سآده اَست....
وَلی دَرکش خیلی پیچیده وَ سَخته
مثل کنار آمدَن با جٌمله:
خٌب دوستت نداره زور که نیست




دلم واسه این استقلال پرسپولیسیایی که اینجوری با هم کل کل میکنن میسوزه...




چقد باید حالت بد باشه که بتونی دو ساعت گوش کنی به یک آهنگ تکراری....
داغونم....




دیشب تو یه مجله خوندم جملک اعتیاد آوره
بچه ها بیایید به هم قول بدیم دیگه مجله نخونیم...




₪ تا روزی که بود،
دست هایش بوی گل سرخ می داد!
از روزی که رفت،
گل های سرخ
بوی دست های او را می دهند...




دق کردم...
پشت لبخندی که، هیچگاه کسی ب آن شک نکرد...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد